lørdag 22. mai 2010

Litt Amy-status...

"Har funnet noe svart, saftì. Den gøye, rørete grapse-alderen er inntatt med storm! Tror ikke Mamma helt hadde fått med seg farten min!"
"'k Heb wat zwarts gevonden, lekker. De leuke knoei-leeftijd is nu aangebroken! Mamma had geloof ik niet helemaal mijn snelheid berekend!"
"Var det dumt?"
"Was dit niet helemaal de bedoeling?"

Ellers kan jeg reise meg opp i lekegrinden, står oppetter ting og med veggen bak. Drar meg rundt dit jeg vil og når jeg sitter, glir jeg raskt ned for å kravle rundt. Har blitt flink til å spise mat, (men liker mamma`s best...). Står lenge og holder meg i noe med en hånd og leker med den andre.
Verder kan ik me omhoog trekken in de box, ik kan met wat hulp staan. Ik trek mezelf rond daar waar ik heen wil en als ik zit, glij ik al snel naar beneden om rond te kruipen. Eten doe ik als de beste (maar dat van mamma is het beste...). Ik kan heel lang staan en me ergens aan vast houden met een hand en speel met de andere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar